CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, March 12, 2010

ARGHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!

aku nak luahkan....tp xtau mcm ne......
aku nk seseorg tolong aku....tp xtau sape.......
aku nk lari dr smue nie....tp xtau nk lari ikut mane.....
aku nk hepi....tp xtau mcm mane.....
aku nak itu...aku nak ini......
aku nk aku yg dulu....sbb dulu,aku tetap aku....
aku hepi jd aku.....
skrg aku rase aku mcm bukan aku......
aku xhepi?
kadang2 aku hepi sgt....kdg2 aku plak yg paling xhepi......
sbb ape aku xhepi?nabil ckp lu pikir la sndrik......
toksah dgr ckp nabil.....
dgr ape aku nk ckp nie.....AKU BOSAN.....
tp xbosan kot....cume rase xbest....dlm bnyk hal...aku xbleh mjadi aku.....
dulu.....ape2 hal....xbleh bwat...aku.....bile bleh buat...itu la aku!!!!!!!!!
skrg aku xtau....aku nie sape.......
ade yg menghalang utk aku mjadi aku....
aku xbleh mjadi aku.....
xbleh nk merase ape yg aku nk rase....
kpd yg mengenaliku lame....perubahan aku...korang nmpk kot....
bkn aku saje2 nk brubah.....mgkn ade yg mengubah aku....
scare langsung atau tdak......cume aku xtau ape...
aku nak korang tau...yg aku rindukan aku yg dulu....
aku yg AKU.....bab aku rase...klau aku mjadi aku yg dulu.....
aku akan rase sgt2 lege....mungkin....
krane aku slalu puas ngan aku....
aku bangge dgn aku....
aku rase hebat ngan aku....
aku rase istimewe bile aku mjadi aku........
itulah aku yg dulu....

0 comments: